Для полегшення процедури актуалізації облікових даних у реєстрі військовозобов’язаних, призовників та резервістів, всі відділення Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» у Вінниці (вул. Соборна, 59, просп. Космонавтів, 30, вул. Замостянська, 7 та вул. Брацлавська, 85) працюватимуть у посиленому режимі до 16 липня.

Згідно з інформацією департаменту адміністративних послуг міської ради, прийом громадян відбуватиметься з понеділка по п’ятницю з 07:30 до 18:00, а в суботу – з 09:00 до 17:00. Адміністратори надаватимуть послуги з оновлення даних, тоді як інші послуги будуть надаватися у звичайному режимі.

Для актуалізації даних під час візиту вам потрібно мати при собі паспорт громадянина України, реєстраційний номер облікової картки платника податків та актуальний номер телефону.

Після внесення інформації адміністратором, через декілька хвилин ви отримаєте електронний військово-обліковий документ (ЕВОД) або витяг з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів, який підтверджує актуалізацію даних із зазначенням унікального номера запису в реєстрі.

Також, як повідомляють у департаменті адміністративних послуг, ви можете актуалізувати свої дані самостійно за допомогою мобільного додатку Резерв+ або звернувшись особисто до територіального центру комплектування та соціальної підтримки.

Попередня публікаціяЯк зрозуміти, що ваша стрижка потребує оновлення
Наступна публікаціяЗа якими адресами у Вінниці сьогодні ремонтуватимуть мережі