З початку року у Вінниці вдосконалили систему надання адміністративних послуг онлайн. Тепер мешканці міста можуть отримати швидкі та нескладні послуги без відвідування ЦНАПу. Це значно спрощує процес замовлення, наприклад, довідок, копій рішень виконавчого комітету міської ради та інших документів.

Раніше для отримання послуги онлайн потрібно було реєструватися у персональному кабінеті користувача на сайті міської ради. Тепер достатньо лише мати електронний цифровий підпис (ЕЦП) та електронну скриньку. Загалом у новому форматі доступні 60 різних послуг.

Як отримати послугу онлайн?
  1. Завантажте бланк заяви для потрібної послуги на сайті.
  2. Отримайте електронний підпис за допомогою платформи «Дія» (дізнатися більше).
  3. Підпишіть заяву своїм цифровим підписом через сервіс «Дія» (перейти до підписання).
  4. Надішліть заяву на електронну адресу online.cap@vmr.gov.ua, прикріпивши скановані копії документів у форматі PDF.
  5. Отримайте результат послуги на свою електронну чи звичайну пошту.
Перелік доступних послуг

Детальний перелік адміністративних послуг, які можна отримати онлайн, доступний за посиланням: онлайн-послуги ЦНАП.

Директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук зазначає:

«Нинішні зміни – це ще один крок у напрямку спрощення надання адміністративних послуг. Завдяки нововведенню процедура отримання послуги фактично зводиться до кількох кліків».

Новий формат дозволяє заощадити час мешканців міста та підвищити ефективність роботи адміністративних служб.

Попередня публікаціяКосмос, музика та зоряна краса: чим дивуватиме Вінницький планетарій у січні
Наступна публікаціяВертепне дійство у Вінниці: львівські колядники виступлять у артпросторі «ЕтноЧари»