Нещодавно 22 грудня 2021 року у Вінниці відкрили новий тролейбусний маршрут, четверть загальної відстані тролейбус долає на автономному ходу. Маршрут 14а прямує від залізничного вокзалу через Аграрний університет, вулицю Юзвинську до вулиці Келецької. Загальна довжина маршруту складає 16 кілометрів, 7,2 км з яких тролейбус Vinline курсує без контактної мережі. На маршруті наразі працює лише дві машини, а інтервал руху складає одну годину.

Журналісти нашого видання вирішили перевірити у “годину пік” як часто користуються вінничани новим маршрутом через два тижні після його пуску. Перше враження – це невідповідність руху. По графіку тролейбус запізнювався на 10 хвилин у той час, коли у місті не було заторів. Від залізничного вокзалу до Аграрного університету пасажири користуються у звичайному режимі, як і на чотирнадцятому маршруті. Далі після Аграрного тролейбус поїхав на автономному ходу.

Тролейбус зупиняється на кожній зупинці, але з 11 зупинок на двох зайшло лише четверо пасажирів, всі вони їхали до кінцевої на Вишеньку. В оборотному рейсі у салоні перебувало не більше ніж вісім пасажирів. Ймовірно, що в інший час пасажирів може бути більше, але наразі до нього ще не всі звикли. Можливо, надалі зросте попит через збільшення кількості тролейбусів, або навпаки пропонуємо закрити маршрут №12а, й створити найбільший у місті маршрут від села Писарівка, через залізничний вокзал і далі як нині курсує тролейбус 14а. Такі дії збільшать зацікавленість у користуванні даного маршруту, буде збільшена кількість тролейбусів та зменшиться інтервал руху.

Попередня публікаціяНа Вінниччині чоловік з рушницею вдерся до сусідів та вчинив стрілянину
Наступна публікаціяНа Вінниччині 19-річний молодик зі зброєю пограбував двох інвалідів. Відео