За минулий рік у Прозорих офісах міста запроваджено 12 додаткових онлайн-послуг
Минулого року вінницькі Прозорі офіси продовжили розширювати перелік послуг виконавчого комітету міської ради, які можна замовити онлайн. За рік їхня кількість збільшилася на 12, і наразі уже онлайн можна отримати 38 послуг. Найпопулярніші – отримання різноманітних довідок та запитів.
Серед послуг, які можна замовити онлайн, – оформлення ФОП і ТОВ, допомога при народженні дитини, будівельні послуги. Також онлайн можна отримати архівні довідки, документи, пов’язані з земельними, містобудівними та архітектурними питаннями, наприклад, витяг з плану зонування, надання обмежень на використання садибної земельної ділянки, довідка про присвоєння назви проїзду в садовому товаристві та інші.
Через Персональний кабінет можна замовити довідку про невідвідування дитячого дошкільного закладу, направлення в дошкільні навчальні заклади (групи) компенсуючого типу тощо. Загалом – 38 онлайн-послуг.
«За цей рік ми збільшили з 26 до 38 кількість послуг, які надаються виконавчими органами міської ради онлайн через «Персональний кабінет». А також понад 100 послуг вінничани можуть отримати через офіційні сайти державних органів», – розповіла директорка департаменту адміністративних послуг міської ради Ірина Копчук.
Довідка:
Консультації вінничани зможуть отримати у кол-центрі Прозорого офісу за тел. 65-50-50, кол-центрі Пенсійного фонду – 50-88-81; 50-88-82; 50-88-83.
Консультації можна також отримати у працівників департамента соціальної політики міської ради: управління соціального захисту «Правобережне» – 50-83-88; управління соціального захисту «Лівобережне» – 50-86-70, повідомляють в міськраді Вінниці.
На изображении может находиться: один или несколько человек и текст

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Введіть текст коментаря!
Введіть своє ім'я