У Вінниці думки батьків що до дистанційної освіти розділились навпіл одним подобається, іншим ні

Оптимістичні прогнози міністерств і запевнення що дистанційна освіта працює як треба – міф. В одній з публікацій у соціальній мережі Фейсбук, звичайна вінницька матуся запитала, «Наболіле) Чи задоволені ви як проходить дистанційне навчання в школах, коледжах, технікумах, університетах. Які недоліки?»

Пост зібрав аншлаг з коментарів батьків. Отже серед переваг дистанційного навчання називають економію часу, бо не треба нікуди їздити, більшу сконцентрованість на навчанні, докладніший розбір навчального матеріалу і можливість користуватись підказками з інтернету.

«Двое детей, 2 класс и 6 класс. Младшая получает задание – можно и на вайбер, но у нас как-то повелось, что я распечатываю. Что не поняла, приходит за уточнениями. Английский надо с ней проходить, это примерно минут 15-20, дальше пишет сама. Фото мне скидывает, я уже учителю отправляю. Проблем нет. Старшая вообще ходит ко мне только поорать, что совсем подурели с таким количеством домашки (на самом деле просто надо без ютуба и блабла в вайбере уроки делать, тогда всё быстрее получится). Моя задача переслать ей инфу, которую вываливают в вайбере, и помочь найти “мама, где тут эта ссылка, я ничего не вижу, почему нельзя нормально давать!!!!!”
Был бы по-людски гугл-класс организован, или как там они сейчас учатся, не знаю, чтоб все задания в одном месте и ничего не искать по разным блогам, совсем нормально было бы – для детей проще разобраться, то есть больше самостоятельности. Честно, мне так больше нравится, чем это тыгыдыканье в школу каждый день, с рюкзачищами тяжёлыми, родительские собрания, сменка… Ойй», – коментар однієї з вінницьких матусь.

Головними недоліками дистанційного навчання вінницькі батьки називають відсутність єдиної системи для навчання, відсутність додаткових пояснень від учителів, відсутність адекватної комунікації та найбільше скаржаться, на навантаження всього навчального процесу на батьків. Важко і тим хто не має педагогічного талану або має більше однієї дитини. Найбільше «потерпають» від дистанційного навчання, виходячи з коментарів, батьки дітей початкової школи які іще не мають напрацьованої учбової дисципліни та навички працювати самотужки.

«Різниця початкової та старшої школи є в іншому. В мене першокласниця, вона ще толком не звикла навчатись. То канікули, то один карантин, відразу інший. Вона не розуміє чому кожен день дома вона повинна займатися – вона же дома, не в школі. Ми цілих 3!!!! тижні починали займатися зі сльозами та скандалами тільки тому, що вона не в школі – чому вона повинна це робити. Кожне слово написали – все я втомилась, кожний приклад порахували – я потім дороблю і т.ін. Плюс у старшому класі дитина може самостійно вчитись – тут потрібно і пояснити, і контролювати – то не пам‘ятаю як писати писану таку літеру, то не знає як зробити перенос слова, то не розуміє що таке абзац, то літеру не в ту сторону написала і т.ін. Тому мами дітей молодших класів такі нервові. Гаразд є відео уроки. Для першачків це 1 година вівторок, 1 година четвер. Із заявлених 15 хвилин української мови вона була хвилин 10, кожні десять хвилин стрибали фізкультуру хвилин по 10 (було 3 фізкультури) і майже 15 хвилин реклами. І трошки я досліджую світ – всьо. І це щє нам повезло з вчителькою – вона добирає гарний матеріал для навчання. І це за наявності інтернет», – коментує одна з вінницьких матусь.

Вчителі також не захваті від дистанційного навчання. Як розповіла журналістам Вінниця Прес Поінт одна вінницька вчителька (прізвище не називатиму), відсутність адекватних онлайн інструментів і технічного забезпечення чи не одна з найголовніших проблем такого навчання.

«У вчителів не у всіх є достатньої потужності техніка, а у учнів тим більше. І багато різних інструментів, а збирати все до купи не дуже зручно. От і виходить хто в ліс, хто по дрова. Ми однозначно не були готові до такого та тепер виходу немає, треба на бігу освоювати нові навички. Всім треба навчатись, одним вчитись дистанційно, іншим вчити дистанційно. Головне берегти нерви і здоров’я», – каже вчителька.

Також, вчителька скаржиться, що батьки часто за дітей виконують завдання, а це не правильно і не дозволить адекватно оцінити засвоєння навчального матеріалу. Погоджуються з нею і батьки які у коментарях пишуть, що оцінювання треба цьогоріч відмінити.

Попередня публікаціяУ Вінниці спостерігається значне зростання інфікованих на COVID-19
Наступна публікаціяУ Вінниці патрульні запобігли дорожньо-транспортній пригоді. Відео