В Україні запрацює пілотний проєкт із підготовки фахівців з реабілітації за дуальною формою навчання. Час навчання на робочих місцях становитиме щонайменше 45%.
Відповідне рішення напередодні підтримав Кабінет Міністрів України.
Спеціаліст, який випускається із закладу освіти, має мати не лише якісні теоретичні знання, але і практичні навички. Аби забезпечити потужну практичну підготовку спеціалістів із реабілітації, в Україні запустять пілотний проект.
На практиці це означає, що студент набуде професійного досвіду ще під час навчання, і пізніше закладу охорони здоровʼя не доведеться його перенавчати або донавчати. Студент отримає контрольований доступ до роботи з пацієнтом, до того ж матиме мотивацію – заробітну плату.
Заклади охорони здоровʼя своєю чергою матимуть можливість впливати на формування змісту освітніх програм. Усе це допоможе нам покрити потребу в асистентах фізичного терапевта та ерготерапевта уже найближчим часом та підвищити якість медичної освіти загалом.
Проєкт триватиме два роки, а за його підсумками буде ухвалене рішення про масштабування у межах всієї країни. Наразі у проєкті візьмуть участь чотири заклади вищої освіти, що здійснюють підготовку фахівців за спеціальністю 227 «Терапія та реабілітація» (227 «Фізична терапія, ерготерапія»)
Дніпровський державний медичний університет Dnipro State Medical University
Сумський державний університет
Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського
НУФВСУ/National University of Ukraine on Physical Education and Sport
Для участі в пілотному проєкті студент/студентка має подати заяву про переведення на дуальну форму здобуття освіти, пройти відбір у закладі вищої освіти та закладі охорони здоров’я й підписати тристоронній договір і трудову угоду.
З-поміж студентства долучитися до проєкту можуть ті, хто:
навчаються щонайменше три роки на денній формі навчання;
проходять підготовку за спеціальністю 227 «Терапія та реабілітація» (227 «Фізична терапія, ерготерапія») у закладах вищої освіти, що є учасниками експериментального проєкту;
мають показник успішності за попередній навчальний рік не менше 80% (для здобувачів ступеня бакалавр — третій рік навчання, для здобувачів ступеня магістрів — перший рік навчання);
під час вступу на магістерський рівень вищої освіти отримали щонайменше 75% максимальної кількості балів для вступу на спеціальність 227 (для майбутніх магістрів першого року навчання);
пройшли співбесіду в обраному закладі охорони здоров’я.





