У Вінниці розпочали тестування модернізованого швейцарського трамвая Tram 2000. Вагон вийшов на трамвайний маршрут №5 у випробувальному режимі, ставши першим зразком глибокої інженерної перебудови європейського рухомого складу, реалізованої місцевими фахівцями. Про це повідомляє Вінницька міська рада.
Ключовою зміною стала вставка із низькою підлогою, яку у Вінниці виготовили інженери Вінницької транспортної компанії разом зі швейцарськими партнерами. Основою для технічних рішень став напрацьований досвід створення українських трамваїв VinWay.
Під час модернізації вагон роз’єднали на дві частини й інтегрували між ними нову секцію довжиною 7,5 м. Трамвай став трисекційним і отримав додатковий візок для стійкості на колії. Оновлення також охопило електросистему: прокладено нові кабелі, під’єднано освітлення, табло, керування, опалення та оповіщення. Для зручної посадки встановлено двері з автоматичною підніжкою, що вирівнюється з платформою та прибирає потребу у сходах.
Низькопідлоговий сегмент розрахований на комфорт маломобільних пасажирів, батьків із візочками, ветеранів, літніх людей та всіх, кому важлива легка й безпечна посадка. За даними міської влади, 70% громадського транспорту Вінниці вже адаптовано, однак модернізація трамваїв — один із найскладніших етапів у розвитку безбар’єрності.
Пасажири вже оцінили оновлений салон — просторий і зручний, із посадкою без сходів. Юний вінничанин Руслан Побережнюк поділився, що спеціально проїхався з друзями, аби побачити трамвай зсередини, і відзначив комфорт та відсутність сходів під час посадки.
Випробування тривають. Успішна модернізація може стати основою для масштабного оновлення швейцарських вагонів у Вінниці та черговим кроком до сучасної й доступної трамвайної мережі міста.





