Укрпошта підтримала Укрзалізницю, яка нещодавно стала жертвою масштабної кібератаки, випустивши спеціальну марку в рамках проєкту «Власна марка». Вона символізує дружню підтримку в складні часи.
Про це повідомляє пресслужба поштового оператора.
Нова марка, створена художником Олександром Нікітюком, зображує легендарну склянку в підскляннику — символ подорожей поїздами. Тепла, як літній вечір у купе, і міцна, як залізничні колії, ця марка нагадує, що традиції незламні, попри всі труднощі, зокрема кібератаки.
Попри популярність склянки з чаєм під час подорожі, кількість марок обмежена.
Укрпошта випустила лише 100 ексклюзивних аркушів із символом Укрзалізниці. Їх розіграють серед пасажирів, які надіслали слова підтримки залізничникам через форму зворотного зв’язку в застосунку з моменту відновлення роботи після атаки і до відновлення втрачених квитків.
Крім того, до кожної марки додаються 1440 «обіймашок», що символізують довжину найдовшого маршруту в Україні — від Запоріжжя до Ужгорода. Як зазначає компанія, обіймашки долають будь-які відстані.
У рамках програми лояльності Укрзалізниці «Залізні друзі» пасажири, які подорожують і купують квитки через застосунок, можуть отримувати бонуси — «обіймашки», які можна обміняти на знижки та бонуси від Укрзалізниці та її партнерів. Програма буде відновлена найближчим часом.