Укрпошта підтримала Укрзалізницю, яка нещодавно стала жертвою масштабної кібератаки, випустивши спеціальну марку в рамках проєкту «Власна марка». Вона символізує дружню підтримку в складні часи.

Про це повідомляє пресслужба поштового оператора.

Нова марка, створена художником Олександром Нікітюком, зображує легендарну склянку в підскляннику — символ подорожей поїздами. Тепла, як літній вечір у купе, і міцна, як залізничні колії, ця марка нагадує, що традиції незламні, попри всі труднощі, зокрема кібератаки.

Попри популярність склянки з чаєм під час подорожі, кількість марок обмежена.

Укрпошта випустила лише 100 ексклюзивних аркушів із символом Укрзалізниці. Їх розіграють серед пасажирів, які надіслали слова підтримки залізничникам через форму зворотного зв’язку в застосунку з моменту відновлення роботи після атаки і до відновлення втрачених квитків.

Крім того, до кожної марки додаються 1440 «обіймашок», що символізують довжину найдовшого маршруту в Україні — від Запоріжжя до Ужгорода. Як зазначає компанія, обіймашки долають будь-які відстані.

У рамках програми лояльності Укрзалізниці «Залізні друзі» пасажири, які подорожують і купують квитки через застосунок, можуть отримувати бонуси — «обіймашки», які можна обміняти на знижки та бонуси від Укрзалізниці та її партнерів. Програма буде відновлена найближчим часом.

Попередня публікаціяУ спецшколі на Вінниччині виявили серйозні порушення умов проживання дітей
Наступна публікаціяЕнергетичні напої: прихована небезпека для дітей і підлітків