Якщо ви опинилися у складній життєвій ситуації і маєте труднощі зі сплатою житлово-комунальних послуг, можете скористатися програмою субсидій.
Спрощений механізм звернення
У Міністерстві соціальної політики України повідомили про спрощений механізм звернення за житловою субсидією. Тепер це можна зробити без збирання численних довідок і витрачання часу на заповнення декларації. Заявник може подати спрощене звернення, а необхідні заяву і декларацію оформить Пенсійний фонд України (ПФУ) на основі інформації з офіційних реєстрів.
Як подати звернення
Подати спрощене звернення для призначення субсидії, або ж заяву і декларацію (якщо ви вирішили подати повний пакет документів), можна кількома способами:
Поштою або особисто в одному з сервісних центрів Пенсійного фонду України.
Через портал електронних послуг ПФУ (обравши опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу”) або через мобільний додаток ПФУ.
Через портал Дія, ввівши у пошуку “Заява на субсидію”.
У центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради.
Необхідні умови
Для заповнення заяви потрібен кваліфікований електронний підпис (КЕП). Отримати КЕП можна в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, перелік яких можна знайти на офіційних ресурсах.