Усім відомо, що Apple — один із найбільших виробничих гігантів у світі. Компанія має сотні представництв у різних країнах, а виробничий процес складається з 50-70 ланок, за кожну з яких відповідає кілька десятків людей.
Одночасно компанія з Купертіно є одним із найбільш активних борців за екологію у світі та вже запровадила чимало цікавих проєктів і трендів. Що саме робить бренд Apple для покращення екологічної ситуації на планеті, розповідаємо в статті.
1. Екологічне виробництво
3 2015 року компанія взяла курс на поступове зниження використання матеріалів, які не піддаються повторному переробленню та залишають серйозний вуглецевий слід. Що своєю чергою негативно впливає на озоновий шар та поступово прискорює глобальне потепління. Що придумали розробники?
- Усі алюмінієві деталі в смартфонах чи макбуках виготовлені зі спеціально створеної марки алюмінію. Аналогічний за міцністю матеріал використовується для будівництва літаків та ракет.
- Титановий сплав, який використовується, наприклад, для Айфон 15 Про та Про Макс, виготовляється в спеціальних ємностях із 5-ступеневим очищенням води та повітря, які залишаються після обробки матеріалу.
- Компанії вдалося повністю відмовитися від закупівель олова та пластика. Тому що пристрої, які користувачі приносять за програмою Trade-in із частковими поверненням вартості, ретельно розбираються на запчастини, щоби після перероблення знову стати смартфонами.
- Якісний картон для пакування гаджетів також виробляється із на 100% переробленої сировини.
- Щорічно скорочується кількість ПВХ-пластику, який використовується для виготовлення кабелів та перехідників. Тому що ці матеріали під час спалювання виділяють шкідливий діоксид кремнію.
- Продукція від Apple стає дедалі тоншою та компактнішою. Це знижує кількість викидів та відходів із виробництва, а також зменшує частку вуглецю в атмосфері завдяки оптимізації логістики.
2. Робота на поновлюваних джерелах енергії
Усі дослідні центри та офіційні точки продажу продукції бренду Apple працюють на поновлюваних джерелах електроенергії. Головна споруда, серце компанії, Apple Park обійшовся купертіновцям у 5 млрд доларів. Тут щоденно працюють 10 000 людей, а вся електросистема заживлена від комплексу сонячних батарей, що розташовані на круглому даху.
3. Внутрішні екологічні принципи діяльності бренду
Усі органічні відходи з офісів компостуються, а потім відправляються до фермерських господарств для удобрення земельних угідь.
Серед штатних працівників компанії є неофіційне правило використання електрокарів або велосипедів для того, щоби дістатися на роботу. Також є спеціальні автобуси для доставки працівників, які працюють на органічному біодизелі.
Максимально знижується кількість відряджень, їх замінюють на відеоконференції за найменшої можливості.
В офісах встановлено систему контролю за друком документів. Це дає змогу зекономити до 230 000 сторінок кожного року.