Вінницькі ліфти продовжують обладнувати системою безпровідної диспетчеризації. На сьогодні така встановлена у понад третині підіймачів міста. Завдяки цьому, городяни, які «застрягли» в ліфтах, можуть напряму звернутися до диспетчерів обслуговуючого підприємства, не використовуючи мобільний зв’язок, який не завжди доступний в кабіні підіймача.
«Ця функція особливо актуальна зараз, коли ризик опинитися в знерухомленому ліфті зростає через відключення електроенергії, – каже директор департаменту житлового господарства Вінницької міської ради Роман Фурман. – Відповідно, якщо підіймач обладнаний системою безпровідної диспетчеризації, людина натискає на кнопку зв’язку з диспетчером і той направляє до неї аварійну бригаду».
За його словами, за минулий тиждень лише до “Вінницяміськліфт” надійшло 226 заявок про застрягання пасажирів в ліфтах. Тому вінничанам варто бути уважнішими і при користуванні ліфтами зважати на графіки відключень електроенергії.
Цього року, за умови не погіршення ситуації в країні, департамент житлового господарства планує капітально відремонтувати сім ліфтів.
«В рамках проведення капремонтів цих підіймачів, вони будуть облаштовуватися і системою безпровідної диспетчеризації, – каже Роман Фурман. – Разом з тим, співвласники, якщо є охота та фінансова спроможність, мають можливість самостійно замовити послугу з встановлення цієї системи у своєму ліфті, не чекаючи проведення його капітального ремонту. Для цього потрібно звернутися до управлінської компанії що обслуговує будинок або ж до підприємства, що обслуговує їх ліфт».