У Вінниці продемонстрували нові інформаційні таблички, пілони з мапами та вказівники. Усе це планують втілити у мирний час в межах презентованої комплексної концепції сучасної туристичної навігації міста. Всі розроблені елементи будуть витримані в стилістиці бренду Вінниці.

Про це повідомляє Віта ТБ.

Нову концепцію розробила компанія “MoreInfo” на замовлення департаменту маркетингу та туризму Вінницької міської ради. Концепцію презентували 10 листопада на засіданні Туристичної ради при Вінницькому міському голові.

З концепцією можна ознайомитися за посиланням.

Вдосконалення туристичної навігації

Першим кроком до вдосконалення туристичної навігації у Вінниці стали багатомовні інформаційні таблички з QR-кодами, NFC-мітками, аудіогідом та шрифтом Брайля, які з’явилися у 2019 році. Їх також розробляла команда “Moreinfo”, і наразі таких у місті 20: на Вишеньці, Поділлі, П’ятничанах та в історичному середмісті (увесь список – за посиланням). За три роки кількість сканувань цих елементів перевищила 7500 разів.

Нова навігація передбачає розширення лінійки додатковими елементами:
  • великі пілони з металу й дерева (подаватимуть напрямки та відстані до найближчих об’єктів, розширену карту і додаткову інформацію про туристичні принади міста чи паркової зони);
  • металеві пілони середнього розміру (універсальний навігатор в місцях інтенсивного потоку людей);
  • нові вказівники (з кількома лопастями, що дозволять звернути увагу на менш відомі об’єкти).
  • Пілони з нержавіючої сталі пропонується взяти за основу для міської навігації, а дерев’яні – для парково-рекреаційної.

Інформація на них буде розміщена українською та англійською мовами, а також з QR-кодом. Вінницькою родзинкою металевих пілонів буде фірмовий декоративний елемент в нижній частині з гравіюванням у вигляді мапи Вінниці. Також буде позначено об’єкти двох маршрутів – оглядового та квестового. Останній дозволить дітям пізнати місто в інтерактивній формі та отримати призи за кмітливість.

Розробники кажуть, що дизайн навігації прагнули зробити якомога лаконічнішим та уникати нагромадження елементів. У роботі надихалися не тільки культурною спадщиною та ландшафтами Вінниці, а й досвідом таких міст, як британські Бат та Лондон, а також американський Нью-Йорк.

Директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені наголосив, що фізично втілити проєкт місто зможе лише з відновленням фінансування подібних видатків у мирний час, певними логічними етапами – від пілонів на найбільш людних площах (Європейська, Ліверпуль, Калічанська та ін.) до нових вказівників з більшою кількістю лопастей.

Крім презентації концепції нової турнавігації, учасники Туристичної ради обговорили підсумки роботи в умовах воєнного часу. У своєму коментарі заступник міського голови Андрій Очеретний відзначив досягнення надважкого туристичного сезону-2022:

“Новостворений Офіс туризму Вінниці у безпрецедентний час викликів зумів налагодити з гідами насичену екскурсійну діяльність та соціальну адаптацію ВПО, а також підтримати локальних майстрів хендмейду через платформу BYVI. Ми відновили роботу Музею марки і продовжуємо заходи зі створення Музею Вінниці та оновлення Музею Коцюбинського. Зовсім небагато робіт залишилося по реконструкції справжнього магніту для вінничан і туристів – Туристичного хабу Visit Vinnytsia, біля якого має запрацювати також цілодобовий цифровий кіоск. На жаль, реалії воєнного часу змушують нас призупиняти фінансування таких масштабних проєктів, але всі наші плани будуть обов’язково втілені в майбутньому, адже вони є стратегічно важливими для громади”.

 

Попередня публікаціяУ Вінниці всіх охочих запрошують на майстер-клас з виготовлення витинанки
Наступна публікаціяУ Вінниці в неділю відбудеться концерт на підтримку ЗСУ харківського музиканта Міші Крупіна