Директор Департаменту корпоративної соціальної відповідальності компанії МХП прокоментував цілі і завдання програм розвитку провідної української аграрної компанії.
Павло Мороз вважає, що пріоритетом у напряму корпоративної соціальної відповідальності МХП є відновлення соціальної стійкості українських громад. А тому агрохолдинг буде допомагати українським підприємцям, які хочуть започаткувати свою справу.
Саме тому компанія дала старт конкурсу бізнес-ідей для підтримки малого підприємництва в умовах війни «Роби своє» від Благодійного фонду «МХП – Громаді».
Ініціатива передбачає відродження економіки в селах та малих містах України та створення умов для сталого розвитку підприємництва як відповідь на негативні економічні наслідки війни, що мають місце в Україні шляхом надання мікрогрантів.
Конкурс розрахований на підприємців-новачків чи тих, які здійснюють свою діяльність не більше як 4 роки та хочуть розширити та/або здійснити релокацію або якісно покращити свою бізнес-діяльність.
«Роби своє» – це один із ключових соціальних проектів БФ «МХП-Громаді», покликаний сприяти розвитку середнього класу українців. МХП, як соціально відповідальний бізнес, у такі надважкі часи для кожного українця, «підставляє» плече малим підприємцям й інвестує в перспективні бізнес-ідеї, сприяючи розвитку різних виробництв, поліпшенню сфери послуг», — зазначив Павло Мороз.
В умовах викликів сучасності експертною комісією конкурсу-мікрогрантів «Роби своє» визначено, що у фокусі розвитку малого підприємництва мають бути:
• продовольча й енергетична безпека;
• підтримка внутрішньо-переміщених бізнесів (релокація на умовно безпечні території України).
«Кожен з вас може розпочати власну справу й робити те, що любиш і вмієш найліпше. У результаті ми очікуємо, що буде задоволено ширший спектр потреб місцевих споживачів, розвиватиметься регіональна економіка й соціальна сфера українських містечок та сіл», – підкреслив директор департаменту агроіндустріального холдингу.
Довідково: Конкурс бізнес-ідей «Роби своє» – це органічне продовження конкурсу «Село. Кроки до розвитку», який реалізовувався за підтримки МХП.
Вперше конкурс бізнес-ініціатив для розвитку дрібного і мікропідприємництва було запущено 2016 року. Він проводився чотири роки поспіль. За цей час було вкладено в проєкт 11,35 млн грн інвестицій, підтримано 250 проєктів у 8 областях України.