У Вінниці розпочав роботу Комітет з впровадження Стратегії розвитку туризму
Під час засідання Комітету з управління впровадженням Стратегії розвитку туризму міста Вінниці до 2030 року було презентовано механізм реалізації та моніторингу першого галузевого стратегічного документу територіальної громади.
18 грудня, відбулося засідання Комітету з управління впровадженням Стратегії розвитку туризму міста Вінниці до 2030 року, до якого увійшли представники й представниці профільних структурних підрозділів Вінницької міської ради і Вінницької ОДА, а також дотичних до туристичної сфери установ та організацій. Присутні зібралися, щоб обговорити подальші кроки з реалізації туристичної стратегії та її проєктів.
Стратегія розвитку туризму міста Вінниці до 2030 року була розроблена за підтримки проєкту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади, та затверджена на засіданні Вінницької міської ради 25 вересня 2020 року.
Заступник Вінницького міського голови, голова Комітету Андрій Очеретний зауважив, що стратегічний документ з розвитку туризму міста Вінниці скерований на покращення умов життя як мешканців, так і гостей через поліпшення бізнес- та інвестиційного клімату міста, його культурної привабливості, якості міського середовища та системи надання ринкових і неринкових послуг.
«Розробка та затвердження Стратегії – це перший важливий крок, але не менш важливим є реалізація плану її впровадження, координація дій співвиконавців та гравців туристичного ринку. Впевнений, що цей план, який ми спільно маємо напрацювати до весни 2021 року, дозволить успішно формувати туристичний продукт для різних типів мандрівників – від ділових до сімейних, від індивідуальних до групових, від молоді до людей поважного віку, – промотувати й підвищувати імідж успішного та привабливого міста», – сказав Андрій Очеретний.
Зображення може містити: 4 людини
Зображення може містити: 4 людини
Зображення може містити: 3 людини
Зображення може містити: 3 людини, текст «Zoom Meeting Recording Lepyosh.. олександр веш.. Oleksandr Volos. очеретний наталия стратегчний напрям A. формування та просування туристичних продуктв стратегчний напрям б. розвиток інфраструктури для туризму 00:33:46 стратегчний напрям B. полпшення якости послуг, кадрового безпечення та комункацй втуризми A.I. розвиток основних видв туризму формування нишевих туристичних продуктв б.1. розвиток дорожньо- гранспортной нфраструктури б.2. розвиток комунальной фраструктури таблагоустрий B.I. пидвищення якости надання послуг туристичной сфери A.3. створення системипросування системи туристичних продуктв стимулювання розвитку мсп та нвестицй туризми б.3. розвиток туристичной инфраструктури пошуковий запит тут налагодження різнорвневих комункацй укр 17.12.2020»
Зображення може містити: 5 людей, окуляри та крупний план
Зображення може містити: 12 людей, текст

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Введіть текст коментаря!
Введіть своє ім'я