Про дороги, Дорожній Фонд і Обласні Адміністрації. Підсумки п’яти місяців цього року, оприлюднив радник прем’єр-міністра Юрій Голик. Вінницька обладміністрація за підсумками використала 62% коштів Дорожнього фонду та увійшла в трійку лідерів. Що радник прем’єра називає, непоганим результатом.

Як пояснює радник прем’єра, 35% Дорожнього Фонду йдуть в ОДА пропорційно протяжності доріг категорій О – Обласні та С – Сільські в кожній з областей.

ОДА зобов’язані використовувати Дорожній Фонд на ремонт доріг цих категорій і можуть використовувати до 20% Фонду на ремонт доріг в межах населених пунктів.

В цьому році з Дорожнього Фонду ОДА отримають 22 млрд гривень.

«Це рекорд. Більш того, для порівняння, в минулому році в Укравтодору на ремонт трас була сума менше, ніж в цьому році у ОДА – близько 19 млрд грн. Тобто ОДА в цьому році отримали хороший ресурс на ремонт доріг, що знаходяться в їх зоні відповідальності», – зазначає Юрій Голик.

Але за словами радника, найпростіший аналіз на основі відкритих даних використання ОДА Дорожнього Фонду за підсумками п’яти місяців цього року показує сумну картину.

За 5 місяців ОДА отримали 8,262 млрд грн з Дорожнього Фонду. Невикористані ОДА 5,309 млрд грн або 64,3%. Ще раз. 64,3% отриманих на ремонт доріг коштів ОДА не використовували.

Краща ОДА щодо використання Дорожнього Фонду і єдина, до якої питань немає взагалі, – Дніпропетровська. Відсоток використання за підсумками п’яти місяців – 86%.

Ще три ОДА, у яких непоганий, але не ідеальний, показник використання коштів Дорожнього Фонду за підсумками п’яти місяців – Львівська, Вінницька та Харківська. Відсоток використання Дорожнього Фонду 70%, 62% і 61% відповідно.

«Решта ОДА на наш заклик ще в листопаді минулого місяця пройти всі процедури заздалегідь і не тупити в цьому році, не сильно відгукнулися і пустили все на звичний самоплив – в березні згадуємо, що дороги треба ремонтувати, до серпня проходимо всі процедури, у вересні починаємо ремонт доріг», – підсумовує Юрій Голик.

Найгірші ОДА щодо використання Дорожнього Фонду:

Чернігівська 5%

Чернівецька 9%

Закарпатська 11%

Житомирська 14%

Волинська 16%

Полтавська 16%

Миколаївська 18%

Черкаська 19%

Чернігівська ОДА з держбюджету надійшли 297 млн ​​на ремонт доріг, використано 16 млн. Мертвим вантажем лежить 281 млн.

Полтавська ОДА. Завдяки переведенню доріг категорії Т в категорію Про раніше, це ОДА має найбільшу протяжність доріг серед усіх ОДА та за 2020 рік одержить 1,3 млрд грн. За підсумками п’яти місяців Полтавська ОДА вже отримала 488 млн, використовувала лише 78 млн, 410 млн лежать без руху.

м. Київ. В якому як би дороги є, але їх стан далеко від ідеалу. У 2020-му році Київ отримає з держбюджету на ремонт доріг 2,2 млрд грн, вже отримав 826 млн, а використовував лише 353 млн. 472 млн невикористаних Києвом передають всім автолюбителям столиці великий привіт.

ОДА з найбільшими невикористаними сумами Дорожнього Фонду:

м Київ 472 млн.

Полтавська ОДА 410 млн.

Житомирська ОДА 374 млн.

Чернігівська ОДА 281 млн.

Одеська ОДА 270 млн.

«В цілому, картина не радісна, і як ОДА зібралися з таким підходом відремонтувати 2 500 км доріг в цьому році як була поставлена ​​їм завдання раніше – загадка. Гроші Дорожнього Фонду ОДА отримують на автоматі, в даному випадку вони позбавлені від необхідності пошуку ресурсів на ремонт доріг – їм дають цільові гроші, але перетворювати ці гроші в кілометри ідеальних доріг ОДА не поспішають. Організація робіт ОДА з Дорожнім Фондом – тема окремого посту. Але зрозуміло що і як потрібно зробити, щоб надолужити згаяне і вийти на нормальні темпи», – резюмує державний діяч.

Попередня публікаціяУ Вінниці водій Opel не впорався з керуванням та виїхав на зустрічну і зіткнувся з Hyundai. Фото
Наступна публікаціяУ Вінниці на Тяжилові водій автомобіля «ВАЗ» здійснив наїзд на велосипедиста. Відео