На Вінниччині у Держпродспоживслужбі розповіли, про звернення споживачів та у яких випадках служба допомогла повернути споживачам кошти за неякісний товар.

Так, до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області надійшла скарга від мешканця міста Вінниця, який придбав телевізор LG55SM8200PLA вартістю 20 899 грн. у магазині «MOYO» (вул. 600-річчя, 17-Е). В ході експлуатації споживачем були виявлені істотні недоліки, які заважали використовувати пристрій за призначенням. 31.01.2020р. спеціалістами Управління захисту споживачів було проведено позаплановий захід (контроль) в магазині «MOYO» в результаті якого, громадянину повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі.

Мешканка міста Вінниця повідомила про порушення своїх прав у ТОВ «Техно-лайн» (пр-т. Коцюбинського, 70), де придбала ноутбук Lenovo IdeaPad 330 неналежної якості. Суб’єкт господарювання відмовив споживачеві у поверненні коштів, а запропонувавши ремонт – не надав аналогійчний товар з обмінного фонду. 10.04.2020р. спеціалістами Управління захисту споживачів було проведено позаплановий захід (контроль) в магазині «Техно-лайн», в результаті якого споживачеві повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі, 14 639 грн.

В місті Хмільник у магазині «Comfy» (пл. Перемоги, 3) споживач замовив фітнес-браслет Samsung GalaxyFitSilver вартістю 1399 грн., але наступного дня працівники магазину повідомили, що ціна товару змінилась і необхідно сплатити різницю. Коли споживач відмовився і почав відстоювати свої права, йому повідомили, що даного товару немає в наявності і аналогічного не запропонували. Після розгляду справи спеціалістами Управління захисту споживачів, 24.05.2020р., питання було вирішено на користь споживача та за його бажанням замінено товар на аналогічний.

Одним із напрямків роботи Управління захисту споживачів є опрацювання звернень щодо порушення прав споживачів суб’єктами господарювання при реалізації товарів та наданні послуг.

Споживач має право на відшкодування майнової та моральної шкоди, яку було завдано внаслідок придбання неякісної продукції або послуги. Якщо під час придбання товарів або отримання послуг ваші права було порушено, а самостійно вирішити питання не виходить – звертайтесь за консультацією до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області:

м. Вінниця, вул. Максимовича, 19 або за телефоном 65-88-44 (громадська приймальня)/(098) 165-88-44 (цілодобова гаряча лінія).

Попередня публікаціяНа Вінниччині 1077 хворих на COVID – 19
Наступна публікаціяУ Вінниці в гаражі знайшли фальсифікат – коньяк, горілку та цигарки. ФОТО