У Вінниці під час карантину прозорі офіси надали 3800 різноманітних послуг

У Вінниці під час карантину прозорі офіси надали 3800 різноманітних послуг. Про це повідомляє Вінницька міська рада. У зв’язку із введення карантину по всій Україні вінницькі Прозорі офіси перейшли працювати в режим онлайн. В такому форматі адміністратори працюють з 17 березня. За цей час вони надали  понад 3800 різноманітних послуг.  Кількість звернень  до Кол-центру зросла у в 1,5 рази.

Вінничани можуть замовляти 30 послуги, які надають виконавчі органи міської ради, через Персональний кабінет на офіційному сайті ВМР. Загалом на період карантину у Прозорих офісах можна отримати 137 різних видів послуг.

З метою підвищення доступності адміністративних послуг мешканцям Вінницької міської ОТГ в умовах карантину, у Персональному кабінеті було додано чотири нові послуги: надання довідок про реєстрацію місця проживання, реєстрації місця перебування, зняття з реєстрації місця проживання, про кількість зареєстрованих осіб за адресою. Цими послугами скористалося 104 людини. Директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук відзначає, що останнім часом зростає кількість звернень до працівників Кол-центру. 


«До карантину у нашому Кол-центрі працювало два оператори, наразі постійно працює чотири. Адже кількість звернень щомісячно зростає. Основні питання, які хвилюють клієнтів ЦНАП – стан розгляду звернення, земельні питання, соціальні питання, консультація по питаннях оформлення речових прав, реєстрація місця проживання, муніципальна картка вінничанина, онлайн-послуги та інші. У квітні оператори прийняли 2842 звернень», – розповіла Ірина Копчук. 

Також електронні послуги можна замовити і на державних веб-порталах. Інформацію про них можна знайти за посиланням https://www.facebook.com/DAPVMR/ . 

Попередня публікаціяУ Вінниці розпочалися роботи з осучаснення території парку «Дружби народів» за проектами “Громадських ініціатив”. ФОТО
Наступна публікаціяУ Вінниці протягом двох ночей на вулиці Коріатовичів буде обмежений рух транспорту