Вінничани не читають газет, майже не дивляться телебачення віддаючи перевагу інтернету та соціальним мережам. Опитування

У Вінниці не читають газет, майже не дивляться телебачення віддаючи перевагу інтернету та соціальним мережам. Звідки дізнаються новини вінничани та які з них запам’ятали, дізнавались журналісти PressPoint.

Останнім часом у Вінниці та області відбувається багато змін. Проводяться реформи, по новому розподіляється фінансування медицини та освіти, скорочують та міняють чиновників та проводять різні заходи. В країні також відбуваються різні зміни, штормить політикум, викривають корупціонерів та обурюються великими заробітками міністрів. А що з цього від початку року запам’ятали вінничани, чи слідкують вони за новинами, які емоції вони викликають та звідки їх дізнаються вирішили дізнатися журналісти PressPoint.

Дорогою на опитування обговорюємо різні версії. Припускаємо, що, мабуть, згадають нові призначення та про спалених курей, чи «Щедрика», все ж свіжа новина. Але не так сталось як гадалось, вінничани не пригадали жодної з тих новин, проте згадали велику кількість аварій та загиблих у них, ще святкові заходи на Новий рік та Різдво. Серед загальноукраїнських та світових новин пригадали, збитий боїнг, пожежу в Австралії та корона вірус.

Більшість вінничан та вінничанок яких ми опитали кажуть, що за новинами спеціально не слідкують. А коли щось читають чи дивляться то більше сумно від того і позитиву не вистачає. Дізнаються ж новини, здебільшого з соціальних мереж та інтернет-видань, а от газети не читає жоден з тих кого ми розпитали, навіть студентки факультету журналістики. Показово також що більшість наших співрозмовників та співрозмовниць не дивляться і телебачення, мотивуючи тим що канали належать олігархам.

Довідково: Навесні 2019 року Київський міжнародний інститут соціології на замовлення ГО «Детектор Медіа» опублікував проведене серед українців опитування про користування ЗМІ. звіт КМІС.

Результати опитування показали, що 74% опитаних дізнаються новини про події в Україні та світі з українських телеканалів. Торік таких людей було на 12% більше. Інтернет-видання з результатом 27,5% посіли друге місце, що несуттєво відрізняється від тогорічних показників опитування (27,1%). 23,5% опитаних кажуть, що дізнаються інформацію із соцмереж, а 10,6% – від родичів, друзів та близьких.

За даними КМІС, українським телеканалам довіряють 40,6% опитаних, інтернет-виданням – 13,9%, соцмережам – 12,4%, родичам і знайомим – 6%.

 

2 КОМЕНТАРІ(В)

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Введіть текст коментаря!
Введіть своє ім'я