У Вінниці розроблено 10 проектів з розвитку туризму в рамках хакатону. Про це повідомляє Вінницька міська рада. Туристичний мобільний додаток Old City, соціальний ресторан з подільською кухнею “Коцюбинський 220” та комплекс активного туризму на річці Південний Буг “Рівер тур” визнані найкращими проектами, розробленими в рамках хакатону.
Протягом двох днів у молодіжному центрі “Квадрат” представники сфери гостинності, ІT-сфери, музейники, гіди-екскурсоводи маркетологи, дизайнери, громадські активісти створювали унікальні туристичні продукти, серед яких мобільний додаток, фестивалі, тематичні заклади, нові туристичні активності та маршрути.
Під час першого дня учасники та учасниці представляли свої ідеї, над якими працювали під час хакатону, та формували команди. Також експертка з питань маркетингу територій, туризму та піару Галина Малець розповіла про те, як напрацювати концепцію інноваційного туристичного продукту.
Другий день на хакатоні був повністю відведений для практичної роботи. Команди мали змогу креативити на повну і “міксували” туристичні ідеї. Єдина умова – унікальність ідеї та готовність команди в майбутньому реалізовувати її самостійно або у партнерстві з органами місцевого самоврядування, бізнесом, громадським сектором. Під час роботи свою професійну підтримку учасникам та учасницям надавали експерти “ПРОМІСу” Сергій Підмогильний та Олександр Волошинський, гід-практик Андрій Швачко та спеціалістка з маркетингу Галина Малець.
«Кінцевим результатом хакатону стали десять повністю пропрацьованих продуктів з концепцією та обґрунтуванням актуальності для Вінниці, айдентикою, матеріальним вираженням продукту, планом реалізації й просування на п'ять років та бюджетом. Продуктивність команд-учасниць показали, що у Вінниці сформоване середовище, яке готове створювати нові туристичні продукти та приваблювати у місто більше гостей. Також важливо, що команди не конкурували між собою, а підтримували одне одного, радилися між собою, розуміючи, що працюють над спільною справою – розвитком туризму у місті. За результатами хакатону учасники та учасниці встановили партнерські стосунки, щоб надалі працювати на підсилення своїх проектів», – зазначив директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені.
За підсумками хакатону було розроблено 10 проектів з розвитку туризму. Зокрема, результатом роботи стали проект дитячого фестивалю еко-смаколиків “Funny Bear”; облаштування етнографічної локації “Подільська гостина” з можливістю проведення майстер-класів з традиційних ремесел та представленням подільської кухні; фестиваль “Пироговський тиждень”, що протягом семи днів наповнить музей-садибу М.І.Пирогова рекоструторськими подіями, науковими пікніками тощо; арт-пікнік “Intermezzo”, що пропонує подію з представленням кухні, пов’язаної з Михайлом Коцюбинським; приєднання Вінниці до найбільшого в Європі паломницького маршруту “Шлях святого Якова”; дводенний тур “Галопом по Європах”, що демонструє інтеркультурність Вінниці; облаштування локації з відтворенням середньовічного побуту “Дунстан”.