У Вінниці пройшло засідання Туристичної ради при міському голові, де були представлені результати маркетингового дослідження туристичної привабливості міста, організованого департаментом маркетингу міста та туризму. Дослідження проводилося влітку 2024 року.
Згідно з результатами, індекс лояльності туристів до Вінниці (NPS) склав 67 балів зі 100, а загальний індекс туристичної привабливості — 3,89 з 5. Основні асоціації з містом включають фонтани, фабрику Roshen, комфорт, вежу Артинова, музей Пирогова та парки.
Дослідження проводилося методом особистих інтерв’ю з туристами у червні-серпні 2024 року в рамках програми розвитку туризму та промоції Вінницької громади. Учасниками опитування стали 400 гостей міста, з яких 50% — з Вінницької області, 48,5% — з інших регіонів України, а 1,5% — іноземці. Найбільше туристів приїжджало з Київської, Житомирської, Донецької, Хмельницької та Харківської областей.
44,9% туристів відвідували Вінницю неодноразово, а 37% — роблять це регулярно. Основні причини відвідувань: відпочинок, відвідування родини та друзів, бізнес, навчання і лікування. Більшість гостей залишаються у місті більше ніж на три доби, а 72,6% готові рекомендувати Вінницю для подорожей.
Олександр Вешелені, директор департаменту маркетингу міста і туризму, зазначив, що спостерігається зростання показників бажання повернутися до Вінниці та рекомендувати її іншим. Однак, індекс туристичної привабливості трохи знизився через воєнні реалії та недостатні інвестиції в туристичну галузь.