31 липня у Вінниці відбулося чергове засідання Ради підприємців при міському голові. Основним питанням зустрічі стало обговорення нового Порядку використання окремих елементів благоустрою для розміщення комерційного обладнання, повідомили в міськраді.
Йдеться, зокрема, про впорядковане встановлення:
поштоматів,
платіжних терміналів,
вендингових автоматів,
обладнання для продажу питної води,
зарядних станцій для електромобілів,
та інших об’єктів, пов’язаних із веденням підприємницької діяльності.
Що передбачає новий Порядок
Документ презентував Андрій Кондратов, заступник директора департаменту — начальник відділу моніторингу та формування нерухомого майна департаменту комунального майна Вінницької міської ради.
«Проєкт цього Порядку передбачає запровадження прозорого механізму оренди окремих елементів благоустрою через електронні аукціони, формування єдиних правил для підприємців, упорядкування публічного простору, забезпечення надходжень до бюджету та встановлення відповідальності за порушення», — наголосив Андрій Кондратов.
Очікувані переваги для міста
Заступник міського голови Андрій Очеретний підкреслив, що ухвалення Порядку сприятиме:
прозорості та цифровізації процесів,
розвитку конкурентного середовища для малого та середнього бізнесу,
збільшенню надходжень до місцевого бюджету,
збереженню і впорядкуванню естетичного вигляду міського простору.