Онлайн-системи «Укрзалізниці» стали мішенню масштабної таргетованої кібератаки. Відновлювальні роботи тривають другу добу, проте рух поїздів залишається стабільним.
Про це повідомила пресслужба компанії 24 березня.
Фахівці «Укрзалізниці» спільно з кібердепартаментом СБУ працюють над відновленням сервісів та тестуванням систем на можливі вразливості. У компанії зазначили, що впроваджені протоколи резервування дозволили зберегти операційну стабільність, а поїзди курсують без затримок.
Як працює «Укрзалізниця» після атаки
-
Квитки наразі продаються лише в касах. Для зручності пасажирів їхню роботу посилено додатковим персоналом.
-
24 та 25 березня міжнародні квитки тимчасово можна придбати в касах (зазвичай вони доступні лише онлайн).
-
Пасажири, які не встигли купити квиток, можуть сідати у потяг без нього — провідники оформлять проїзд на місці (можливі обмеження щодо класу місць).
Для тих, хто планує поїздку після 25 березня, рекомендують утриматися від відвідування кас, аби дати можливість придбати квитки пасажирам з найближчим відправленням.
Як повернути квитки
Пасажири, які бажають повернути квитки на рейси 24 березня, можуть зробити це онлайн. Для цього необхідно надіслати на services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або фото квитка разом із контактним номером телефону. Заявки будуть оброблені протягом трьох днів після відновлення систем.
Про відновлення онлайн-продажів компанія повідомить окремо.