За перші сім місяців 2024 року Вінницька область витратила 10 мільйонів гривень на рекламування діяльності місцевої влади, як повідомляє Transparency International Ukraine за даними проєкту DOZORRO TI Ukraine, передає Політична Арена Вінниччини.

Найбільшим рекламним бюджетом серед місцевих установ відзначилася Вінницька міська рада, яка спрямувала 2,4 мільйона гривень на висвітлення своєї роботи в медіа та на телебаченні. Поліція області також значно інвестувала в рекламу, витративши 1,7 мільйона гривень, а Вінницька обласна державна адміністрація — 800 тисяч гривень.

Вінницька область, разом із Київською та Дніпропетровською, увійшла до трійки лідерів за обсягами витрат на рекламні послуги. Загалом, по Україні за цей період було укладено рекламних угод на суму 362 мільйони гривень, що на 50% більше, ніж витрати за весь 2022 рік.

Загальні тенденції в країні свідчать, що міські ради найбільше витрачають на послуги з висвітлення своєї діяльності, розробку та розміщення інформаційних матеріалів на різних платформах, а також проведення рекламних кампаній.

Попередня публікаціяЗа якими адресами у Вінниці сьогодні ремонтують мережі
Наступна публікаціяУ Вінниці на три дні перекриють рух транспорту на вулиці Городецького