Міністерство у справах ветеранів України запустило е-Карту вакансій державної служби та органів місцевого самоврядування для ветеранів та ветеранок.
Як повідомляє Міністерство, цей новий сервіс вже доступний на веб-платформі е-Ветеран. Він візуалізує вакансії державних органів, органів місцевого самоврядування та військових адміністрацій по всій Україні.
На момент запуску на е-Карті розміщено 170 вакансій: 92 – на державній службі, 37 — в органах місцевого самоврядування, 41 – у військових адміністраціях. Вакансії оновлюються щодня в режимі реального часу.
Метою є спрощення процесу пошуку роботи для ветеранів та ветеранок війни та сприяння їхньому працевлаштуванню на державну службу. Користувачі можуть вибирати вакансії у різних регіонах країни та отримувати детальну інформацію про обов’язки, вимоги до кандидатів, рівень заробітної плати та контакти для зворотного зв’язку, перейшовши до вкладки «Таблиця».
В.о. Міністра у справах ветеранів України Олександр Порхун наголошує:
– Наша стратегія — заохочувати ветеранів і ветеранок до працевлаштування на державну службу. Наприклад, в Мінветеранів вже понад 17% штату складають ветерани і ветеранки, члени їхніх родин, сім’ї загиблих, діючі військовослужбовці та колишні військовополонені. Хто, як не ветеранська спільнота, краще розуміє свої потреби та можливості? Держслужба надає перспективи змінити систему, ветеранську політику, щоб ці перетворення були відчутні та ефективні.
За словами Олександра Порхуна, е-Карта вакансій держслужби — лише перший етап у системі працевлаштування. Невдовзі Мінветеранів запустить додатковий цифровий продукт для пошуку робочих місць у бізнесі. Він також додав, що Мінветеранів спільно з robota.ua та work.ua вже реалізовують спільні проєкти з професійної адаптації та працевлаштування.
Голова Національного агентства України з питань державної служби Наталія Алюшина зазначила необхідність активного залучення ветеранів і ветеранок до суспільного життя через створення умов інклюзії в органах публічної влади.
– Е-Карта вакансій для ветеранів та ветеранок демонструє відкритість держави і її готовність залучати своїх захисників до публічної служби. Важливо сконцентрувати на цьому цифровому інструменті максимальну кількість вакансій, цікавих для ветеранів і ветеранок. А ще важливіше — забезпечити пряму комунікацію між роботодавцями і тими, хто розглядає можливість зайнятості у державному секторі. Це стосується наших чинних колег, які наразі захищають країну, і тих, хто цікавиться такою перспективою після повернення до мирного життя. Саме тому НАДС приділяє значну увагу питанням інклюзії в органах публічної влади, створенню умов соціальної адаптації в колективах та безбар’єрності на робочому місці, — зазначила Голова НАДС Наталія Алюшина.
Розробка е-Карти вакансій здійснювалася у співпраці з Національним агентством України з питань державної служби (НАДС) та Міжнародною організацією з міграції (МОМ).