На перехрестях Юності-Келецька та Київська-Чорновола замінили системи безперебійної подачі напруги для роботи світлофорних об’єктів.
Нові блоки живлення в рази потужніші та з більш тривалим терміном роботи за ті, які вже відпрацювали свій ресурс. Вони функціонуватимуть від -20°C до +50°C температури повітря. Повідомляють у Департамент транспорту та міської мобільності Вінницької міської ради.
«Нам важливо забезпечувати життєдіяльність міста та його мешканців, у той час, коли через зруйновані ворогом об’єкти української інфраструктури, люди вимушені пристосовуватись до перебоїв з електрикою. Це стосується також і дорожнього руху та його учасників. Наразі у Вінниці є 22 перехрестя, на яких ми продовжуємо роботу по заміні блоків безперебійного живлення світлофорів. Днями стартувала перша черга», – каже директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін.
Акумулятори літій-залізофосфатні, українського виробництва, заряджаються в 5 разів швидше за старі, менші за розміром, легші, мають захист від навантаження від великої напруги та короткого замикання.
«Акумулятори, які ми встановлювали на світлофорних об’єктах міста з початком повномасштабного вторгнення і перших блекаутів, вичерпали свій ресурс. Нові безперебійники в десять разів потужніші. Ті, що вже вичерпали свої потужності, мали 300-400 циклів. В новітніх акумуляторах виробник гарантує, що це буде ресурс на 4 тисячі циклів. Тим більше, що деякі світлофорні об’єкти мають додаткове навантаження – живлять камери спостереження ситуаційного центру та інтернет обладнання», – розповідає інженер КП СМЕД ОДР Михайло Кирилюк.
Також інженер каже, що блоком живлення можна управляти за допомогою застосунку в телефоні, під’єднавшись через Bluetooth. Так працівники підприємства бачать всі його показники – скільки віддав заряду, кількість відпрацьованих годин та інші.