В Україні проведено дослідження, яке визначило рівень сталості українського бізнесу під час війни. Результати дослідження підтверджують важкі умови, з якими стикаються підприємці та підприємства в умовах конфлікту.

Але українські компанії продемонстрували суттєву стійкість в надзвичайно важких економічних умовах, в режимі воєнного стану і безперервних бойових дій.

Протягом місяця, організації CSR Ukraine та видання The Page провели дослідження сталості українського бізнесу під час воєнного конфлікту. У рамках “Індексу КСВ 2023” було оцінено 30 компаній, повідомляє видання Hronikers.

Оцінювалися компанії по 5 критеріям:

1) безперервність бізнесу і податки,

2) безпека співробітників і співробітниць,

3) боєздатність,

4) об’єднаність,

5) громада.

Дослідження показало, що майже всі компанії надають допомогу Збройним Силам України, за винятком двох компаній, які не можуть це робити через свої глобальні політики.

Усі учасники рейтингу підтримують своїх працівників, які перебувають на фронті.

Зокрема, 23 компанії продовжують виплачувати заробітну плату своїм військовим працівникам, а 17 компаній забезпечують їх військовим спорядженням.

Як свідчать результати дослідження, в сегменті агробізнесу лідерами з КСВ стали компанія “Кернел” і “МХП”.

Наше видання отримало ексклюзивний коментар від директора департаменту з корпоративно-соціальної відповідальності компанії МХП Павла Мороза.

CSR Ukraine та видання The Page провели дослідження сталості українського бізнесу під час воєнного конфлікту
Директор департаменту з корпоративно-соціальної відповідальності компанії МХП Павло Мороз

“Непроста справа саме для виробничих компаній залишатися соціально відповідальними: агро, машинобудування, важка промисловість та ін. Для МХП важливо розвивати технології так, щоб це сприяло як економічному результату бізнесу, так і сприяти розвитку суспільства сьогодні з урахуванням інтересів майбутніх поколінь.

Те, що наша компанія не зупинила своє виробництво попри початок повномасштабної російської агресії, стало найвизначальнішим проявом соціальної місії бізнесу МХП.

В умовах ситуаційного дефіциту продовольства на полицях магазинів наприкінці лютого 2022 року, ми безкоштовно забезпечили наших працівників, орендодавців, жителів громад стратегічним запасом продукції харчування. Але основний акцент у корпоративній соціальній відповідальності МХП був у лютому 2022 року й залишається до сьогодні – увага до потреб наших героїв – захисників України.

МХП активно впроваджує програму реінтеграції демобілізованих військових: нашим працівникам надаємо можливості повернутися до роботи на наших підприємствах.

Глобально ж забезпечуємо підтримку демобілізованих героїв та їх родин у мирному житті – від реалізації законних прав військових після демобілізації, а також їх родин, до створення можливостей розпочати власну справу з метою відновлення та повоєнного розвитку громад”, – зазначив у коментарі виданню Vinnytsia Press Point Павло Мороз.

Дослідження з індексу КСВ підкреслює важливість розвитку економіки та підтримки бізнесу в умовах воєнного конфлікту. Його результати є сигналом для Уряду та усіх стейкхолдерів про необхідність створення стійких умов для бізнесу та відновлення економічного росту в Україні.

 

Попередня публікаціяВ ГО «Автомайдан Вінниччина» повідомили про смерть громадської активістки Таїсії Гайди
Наступна публікаціяСьогодні у Вінниці примхлива погода