У обласному центрі онкології віднедавна запрацював кол-центр з метою покращення якості надання послуг пацієнтам. Щодня оператори приймають десятки дзвінків.
Про це повідомляє Вінницька обласна військова адміністрація.
Оператори записують на прийом до лікаря, або на додаткове обстеження, надають інформацію щодо графіку прийому спеціалістів закладу та створюють необхідний запис. Також пацієнти можуть скористатися можливістю консультації телефоном лікаря-онколога.
Нещодавно із роботою кол-центру ознайомилася директорка Департаменту охорони здоров’я та реабілітації ОВА Ольга Задорожна.
«Робота онкоцентру змінюється. Якщо раніше до нас надходили десятки скарг на роботу закладу в тиждень, то наразі маємо досить поодинокі випадки. Є над чим працювати, і я переконана, що директор закладу Сергій Прегончук реалізує ще багато ідей, які спрямовані на забезпечення якісної допомоги пацієнтам», – відзначила Ольга Задорожна.
Номери кол-центру ПРЦО:
0432-65-52-71
067-455-24-60
050-010-58-05