У Вінниці обговорювали зміни та доповнення до туристичної стратегії. 6 квітня департамент маркетингу міста та туризму провів зустріч з представниками туристичної сфери і профільних навчальних закладів, музейниками і фахівцями комунальних підприємств, що розвивають простір Вінниці. Учасники фокус груп сформували близько сотні труднощів, що заважають досягненню цілей Туристичної стратегії до 2030 року.

У фокус-групах, які мали визначити актуальні питання у трьох стратегічних напрямах розвитку туризму Вінниці:
  • формування та просування туристичних продуктів (розвиток основних видів туризму, формування нішевих туристичних продуктів, створення системи їхнього просування);
  • розвиток інфраструктури для туризму (дорожньо-транспортної, комунальної, туристичної);
  • поліпшення якості послуг, кадрового забезпечення та комунікацій в туризмі.

Ці напрями прописані у Стратегії розвитку туризму міста Вінниці до 2030 року, яку затвердили ще наприкінці 2020 року, врахувавши кризові явища, спричинені пандемією СOVID-19. З початком повномасштабної війни РФ проти України постали набагато серйозніші виклики, аніж ті, які фіксувалися 2,5 роки тому, тож тепер фахівці працюють над новими сценаріями розвитку туризму в найближчі роки: мобілізаційним (під час тривання воєнного стану) і модернізаційним (після його завершення).

«У найближчі місяці в цьому стратегічному документі з’являться дуже суттєві нові блоки. Крім розробки нових сценаріїв, буде оновлена аналітика, яка покаже, як туризм у світі та Україні розвивається після пандемії і в умовах війни. І ще одна важлива складова, яка стосується практичних дій, – це наші заходи і проєкти, які ми будемо коригувати залежно від того, що зараз є першочергово важливим для розвитку туристичної пропозиції міста і що потенційно може залучити зовнішні ресурси. Бо ми, як і вся країна, однозначно змінимося, – розповів директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені. – В мобілізаційному сценарії завжди на першому місці безпека, а також робота з ВПО та ветеранами, щоб інтегрувати їх в нове середовище, і тут теж залучена сфера туризму й рекреації. Вінниця вже неодноразово доводила, що вміє швидко мобілізуватися, а потім ще швидше модернізуватися».

Зустріч з фахівцями у Туристичному хабі Вінниці Visit Vinnytsia тривала дві години. Модератором став запрошений експерт зі стратегічного планування Юрій Войціцький. За цей час кожна з фокус-груп встигла попрацювати з усіма напрямами, відтак учасники сформували близько сотні труднощів, що заважають досягненню цілей Туристичної стратегії до 2030 року.

Далі фахівці департаменту маркетингу міста та туризму структурують це дерево тимчасових складнощів і перетворять його в оновлене дерево цілей, які є релевантними до компетенцій, повноважень і ресурсів місцевого рівня.

«Після опрацювання питань і пошуку рішень ми плануємо провести ще практичний ідеатон з розробки нових проєктів на досягнення цих цілей. Таких, які можуть бути швидко підхоплені, підтримані і масштабовані. Наша спільна мета завжди, навіть в часи війни, – це щасливі та задоволені споживачі туристичних послуг. І нехай зараз ця кількість менш відчутна і туристичні потоки продовжують падати по всій Україні, ми розуміємо, що працюємо на майбутнє, щоб швидко й ефективно заявити про себе у великому конкурентному полі, щоб відкрити для туристів наше місто і регіон», – зазначив Олександр Вешелені.

Попередня публікаціяУ Вінниці від сьогодні завершений опалювальний сезон
Наступна публікаціяСергій Гайдай на вінницькому форумі: «Реальність часто б’є по голові російських пропагандистів»