3 лютого, виконком міської ради розглянув проєкт рішення міської ради «Про затвердження зональної схеми ВМТГ для встановлення ставок збору за місця для паркування транспортних засобів».

В майбутньому частина теперішніх паркомісць на автошляхах міста, які будуть виокремлені як спеціальні майданчики для паркування, для автовласників стануть платними.

Сьогоднішнім рішенням виконкому затверджено проєкт рішення міської ради «Про затвердження зональної схеми ВМТГ для встановлення ставок збору за місця для паркування транспортних засобів».

Загалом визначено 5 зон – враховувались трафіку на дорогах та концентрація ділової активності на територіях. Введення платного паркування в майбутньому буде відбуватись поетапно. І частина з наявних на сьогодні у місті 9638 паркомісць стануть платними – вони будуть виокремлені як спеціальні майданчики для паркування. Зі спеціальною розміткою, інформаційними щитами та дорожніми знаками.

Безпосередньо тарифи; визначення категорій населення, які матимуть пільги; час доби, коли на цих спеціальних майданчиках стоянка авто буде платною – все це буде розроблятись пізніше. Після того, як буде пройдено всі наступні процедурні питання.

Начальник відділу паркування департаменту енергетики, транспорту та зв’язку міської ради Геннадій Богуславський розповів про це рішення:

«Це робота не одного місяця. Пілотним проєктом на першому етапі стане середмістя – йдеться про 10 вулиць у центрі. Це Соборна, Артинова, Оводова та інші. Комунальне підприємство «Вінницький муніципальний центр містобудування і архітектури» на замовлення департаменту транспорту, енергетики та зв’язку має виготовити документацію переліку спеціально відведених місць для паркування по цих 10 вулицях, буде підготовлений проєкт рішення міської ради і винесений на розгляд депутатів. Після затвердження сесією ця документація буде передана КП «АБС» та департаменту земельних ресурсів для подальшого планування роботи в цьому напрямку – виділення земельних ділянок для створення спеціальних майданчиків для платного паркування. Тарифи ще не розроблялись – це буде пізніше. Є досвід інших міст – як мільйонників Києва чи Дніпра, так і обласних центрів, які за кількістю населення близькі до Вінниці. Це наші сусіди, наприклад, Тернопіль, Чернівці, Хмільницький. Але зрозуміло, що в кожного міста свої особливості. Які потрібно буде враховувати, так само як і ретельно обраховувати всі складові тарифів. І це також буде регуляторний акт, який має пройти всю процедуру, визначену законодавством».

Геннадій Богуславський додав, що середмістя визначено пілотним проєктом через те, що саме у центрі найбільш інтенсивний трафік і концентрація приватного автотранспорту. І саме тут фіксується найбільша кількість порушень Правил дорожнього руху в частині паркування.

 

Попередня публікаціяНа Вінниччині рятувальники витягли швидку з кювету
Наступна публікаціяУ Вінниці підняли олімпійський прапор на підтримку національної збірної України