З 18 листопада призупинились особисті прийоми Вінницького міського голови, його заступників та директорів департаментів. Також, розгляд скарг та заяв за участю вінничан. Це рішення діятиме доки Вінниця перебуватиме в “червоній” карантинній зоні.

Усі звернення можна надсилати у письмовій формі або онлайн.

Наразі у Вінниці діє муніципальний чатбот “Свої”, який розроблений для покращення взаємодії громадян із Вінницькою міською радою. Крім того, є геопортал де можна залишати звернення щодо різних питань життєдіяльності міста.

Вінничани також можуть телефонувати на “Цілодобову варту” за номером 15-60.

 

Попередня публікаціяУ Вінниці відбувається дводенна «Культурно-мистецька резиденція»
Наступна публікаціяУ Вінниці поліцейські масово здали кров для постраждалих в ДТП