Проблема паркомісць у Вінниці стає дедалі актуальнішою, адже за інформацією від центрів реєстрації МВС, у Вінниці починаючи з 2018 щорічно додається до 20 тисяч автівок. Сьогодні у «ХАБ Місто змістів» відбулось обговорення та представлення концепції паркування на Замості.

На Замості де розташовані Вокзал та ринки крім вінничан тимчасово паркуються постачальники та таксисти. Найбільший дефіцит паркомісць спостерігається вночі біля новозбудованих житлових комплексів, а вдень біля ринків. Як розповіли під час обговорення, найбільша кількість автівок, майже 8 тисяч, була зареєстрована в час роботи ринків об 11.00.

Компанія розробників концепції паркування «А+С» представила дослідження проведене пів року тому.

«Завданням нашого проєкту було визначити цілі і пріоритети міста в плані стратегічного розвитку. А також, врахувати вже наявні проєкти, яких є достатньо багато. Ми мали продумувати нашу концепцію паркування в контексті всього», – розповідає Оксана Мирошниченко координаторка проєкту компанії розробників концепції паркування «А+С».

Отже, після досліджень розробники запропонували в тестовому режимі впровадити плату за паркування залежну від зони, часу доби та потреб користувача. Створення підземних та наземних багатоповерхових платних паркінгів, спеціальних майданчиків біля входів в ринок для доставлення товарів.

За словами розробників, вони надихнулись досвідом Мюнхена де при створенні підземних та наземних багатоповерхових платних паркінгів стільки ж місць забиралось з вулиці.

Зони паркування на Замості розділили на чотири категорії:

І категорія — проспект Коцюбинського коштуватиме 20 грн за годину, 120 за добу і 1900 абонемент на місяць;

II категорія  — район ринків та вулиці Тимірязєва, Батозька і Привокзальна коштуватиме 15 грн за годину, 100 за добу і 1600 абонемент на місяць;

III категорія  — частина проспекту Коцюбинського до Будинку офіцерів, частина Привокзальної та проспект Острозького коштуватиме 10 грн за годину, 65 за добу і 1100 абонемент на місяць;

IV категорія — вулиці та двори Замостя, безкоштовна.

«За результатами наших досліджень ми пропонуємо виділити три платні зони і четверту безкоштовну. Найвища оплата паркування пропонується на першій зоні — Коцюбинського, тому що там найбільше паркування заважає іншим режимам пересування, зокрема громадському транспорту. Власне таким чином ми пропонуємо розвантажити Коцюбинського. Зокрема, там планується частково вводити паралельне паркування і місць все одно буде менше, а попит на них буде більший. Відтак, потрібно регулювати це ціновою політикою», – каже координаторка проєкту.

Попередня публікаціяВінничан запрошують в Бушу на фестиваль «Подільський оберіг»
Наступна публікаціяНа Вінниччині затримали чоловіка за збут амфетаміну