Близько двох десятків ресторанів та готелів міста підписали меморандум про впровадження Вінницького стандарту гостинності. Документ відкритий для підписання й іншими закладами сфери гостинності.

У меморандумі йдеться, що підписанти спрямовуватимуть свою діяльність на впровадження міського стандарту та досягнення впізнаваності вінницької гостинності в Україні та світі. Окрім того, в документі прописані спільні цінності та кодекс діяльності. Також заклади-підписанти ознайомлять свій персонал зі стандартом, використовуватимуть його як основу взаємодії з відвідувачами та розмістять в закладі табличку «Тут впроваджують Вінницький стандарт гостинності».

Над розробкою Вінницького стандарту гостинності працювали власники та топменеджери закладів розміщення та харчування, а також маркетологи. Роботу координувала експертка з продажу й сервісу, сертифікована бізнестренерка, спеціалістка зі створення та впровадження стандартів Оксана Марусич.

«Вінниця ― легке, комфортне й затишне місто. І в нього є всі конкурентні переваги й передумови, щоб відійти від старих моделей спілкування у сфері гостинності та побудувати нову сервіс-комунікацію з туристом. Наше місто першим в Україні наважилося впроваджувати міський стандарт гостинності, який відображатиме нашу культуру, історію, ритм життя», ― зазначила очільниця Вінницької асоціації гостинності «ХлібСіль» Інна Кривешко.

Презентація Вінницького стандарту гостинності відбулася наприкінці минулого року, одразу після чого низка закладів сфери гостинності міста виявили бажання підписати меморандум про впровадження зазначених стандартів обслуговування у своїх ресторанах та готелях.

Вчора, 3 березня, відбулося підписання меморандуму про впровадження Вінницького стандарту гостинності. Його амбасадорами стали близько двадцяти закладів: ресторан Pasta e Vino, ресторація «Гостинний пан», історичний паб «Кінь у протигазі», кафе «Львівська цукерня», ресторан «Челентано», ресторан RICH, готельно-ресторанний комплекс Churchill-Inn, ресторан «Трофей», готель «Франція», ресторан Mont Blanc, апартаменти Smart Apart, ресторани «Батискаф», Red Zeppelin, Georgian Factory, «Лезгинка», «АССА», кав’ярні «Чорна кішка, Білий кіт», кондитерські «Батискаф sweets» і «Мус-Мус».

«Підписання цього меморандуму ― це про здорову конкуренцію, коли заклади об’єдналися заради спільної мети ― впровадження Вінницького стандарту гостинності. Ми нове місто у тому, що стосується туристів, тому спільно будемо робити все, щоб у нас було якомога більше задоволених гостей», ― прокоментував керівник ресторану «Лезгинка» Вадим Тхоржевський.

Підписантами документу також стали ГО «Вінницька асоціація гостинності “ХлібСіль”» та департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради, які всіляко підтримуватимуть впровадження стандарту.

«Вінницький стандарт гостинності було включено у Стратегію розвитку туризму Вінниці до 2030 року як стратегічний проєкт. Вінницькій громаді дійсно важливо розвивати туризм не тільки як атракцію, як розвагу, але і як сервіс та враження, як емоції, які можуть забрати з собою наші туристи», ― зазначив директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександра Вешелені.

Вінницький стандарт гостинності був розроблений минулого року в рамках однойменного проєкту, який реалізувався ГО «Спілка підприємців “СТІНА”» за фінансування Уряду Канади через Фонд проєкту міжнародної технічної допомоги (Проект ПРОМІС) та за підтримки Вінницької міської ради.

Возможно, это изображение (2 человека, люди стоят и люди сидят)

Возможно, это изображение (один или несколько человек, люди стоят и в помещении)

Возможно, это изображение (1 человек и стоит)

Нет описания фото.

Попередня публікаціяУ Вінниці стало розвиваються ОСББ
Наступна публікаціяНа Вінниччині рятувальники проводять дезінфекцію в багатоквартирних будинках