Маркетингову стратегію Вінниці – 2020 виконано на понад 90%.
14 січня на засіданні виконавчого комітету презентовано звіт про виконання Маркетингової стратегії міста Вінниці – 2020. У сучасних умовах, коли маркетинг та брендинг територій відіграє все важливішу роль в економічному, соціальному й культурному житті, наявність такого виду документа допомагає якісному позиціонуванню й ефективному розвитку громад. Завдяки правильному стратегуванню покращується імідж міста як для його мешканців, так і для потенційних інвесторів та туристів.
У червні 2018 року була затверджена Маркетингова стратегія міста Вінниці – 2020. Вона розроблялася разом з консультантами проєкту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС), який впроваджувала Федерація канадських муніципалітетів за підтримки Уряду Канади.
Повноцінна маркетингова стратегія Вінниці стала однією з перших в Україні. Наступним логічним кроком на шляху розвитку маркетингових комунікацій міста стало створення відповідального галузевого виконавчого органу влади – департаменту маркетингу міста та туризму. У жовтні 2019 року він перейняв функцію координування виконання Стратегії у департаменту економіки і інвестицій, який займався цим документом з моменту його розробки.
Структура Маркетингової стратегії передбачала два напрями (етапи): «А. Позиціонування міста» і «В. Промоція та просування бренда міста». У свою чергу перший напрям поділявся на стратегічні цілі відповідно до цільових аудиторій: інвестори, туристи та мешканці міста. Проєкти другого напряму розподілені за такими цілями: розробка інформаційних інструментів маркетингової комунікації; формування дизайну бренда міста; інформування цільових груп і аудиторій.
«Для досягнення високих показників економіки та соціальних стандартів життя вінничан потрібні не лише правильні управлінські рішення, але й якісна комунікація, – відзначив вінницький міський голова Сергій Моргунов. – Роблячи ставку на сучасні інструменти маркетингу, Вінниця останніми роками закріпила за собою імідж міста комфорту та можливостей для втілення ідей – і місцева влада разом з бізнесом та всією територіальною громадою завдяки експертній підтримці проєкту ПРОМІС зуміли створити дієву стратегію й унікальний бренд на теренах України.
Як результат – пожвавилися масштаби інвестицій і потоки туристів, що вплинуло й на доходи бюджету. Це однозначно наша спільна перемога, відображена в численних рейтингах та нагородах, сотнях тисяч переглядів, відгуків і вподобань».
За період впровадження заходів Маркетингової стратегії було проведено та втілено ряд важливих заходів і проєктів: моніторинг інвестиційного клімату, супровід роботи індустріальних парків, регулярна комунікація з інвесторами; збільшення кількості знакових культурних-мистецьких подій, створення нових туристичних локацій, розробка та впровадження візуалізації бренда міста, співпраця з місцевим бізнесом та консолідація туристичного активу; розробка та реалізація проєктів просторового розвитку, сприяння активізації громадського сектора та створення майданчиків для взаємодії влади і громади Вінниці.
Загалом завдання Стратегії виконано на 91 %, що свідчить про результативність роботи як органів влади, так і зацікавленого бізнесу. Причиною невиконання частини заходів стала передусім непрогнозована пандемія COVID-19, яка унеможливила розвиток міжнародних контактів і промоції на зовнішні аудиторії. Також карантин спричинив послаблення ролі культурної та громадської дипломатії у просуванні бренда Вінниці. Проте, незважаючи на пандемію і карантин, у результаті впровадження Маркетингової стратегії міста Вінниці протягом 2018–2020 років вдалося сформувати позитивний інвестиційний і туристичний імідж міста, що надало йому значні конкурентні переваги.
«Промоція Вінниці як місця для життя, туризму й ведення бізнесу останніми роками стала помітною і в житті громади, і на рівні країни, – говорить директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Олександр Вешелені. – Впізнаваність айдентики Міста ідей достатньо висока, передусім серед самих вінничан. Водночас варто пам’ятати, що сприйняття території як сформованого бренда – тривалий процес, який для більшості міст світу займав від кількох десятків років до цілих століть. Перші кроки Вінниці в цьому напрямку вже зроблені, що дає підстави вважати громаду включеною в глобальну конкуренцію територій».
З повним текстом звіту можна ознайомитися за посиланням https://bit.ly/35Cqj7Z.

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Введіть текст коментаря!
Введіть своє ім'я