Що думають вінничани про будівництво трамвайної гілки вздовж проспекту Коцюбинського. Відеоопитування

У Вінниці планують побудувати трамвайну гілку вздовж проспекту Коцюбинського. Що думають вінничани про будівництво трамвайної гілки вздовж проспекту Коцюбинського. Вчора жителі міста прийняли участь у нашому відео опитуванні. Основне питання стояло про потребу майбутньої реконструкції на проспекті Коцюбинського з поверненням туди трамвайної гілки. Нагадаємо, що вона існувала там з моменту відкриття трамвайного руху у місті з 1913 року.

Тоді трамвай курсував від Жіночої гімназії до Залізничного вокзалу. Гілка разом з бульваром вздовж проспекту Коцюбинського існувала до 1977 року. Її прибрали для розширення вулиці та проведення в ті часи Олімпіади у 1980-му році. Після цього трамвай став курсувати, як і нині через Замостянську, Янгеля до вокзалу.

Гілку планували відновити починаючи з 2012 року, але розробкою проектів зайнялися у 2018 році. Тоді чотири команди урбаністів з Вінниці та трьох інших міст почали працювати над проектними рішеннями щодо майбутнього розвитку проспекту Коцюбинського. Проект отримав символічну назву «Вінницька миля». Вінницька миля – це і є проспект Коцюбинського, адже його довжина близько 1600 метрів. Зокрема, у вересні відбувся тематичний тиждень «Вінницька миля» (VinMile) з обговоренням головних викликів щодо здійснення реконструкції проспекту та розвитку району з вінничанами.

Проспект Коцюбинського – центральна сполучна ланка між залізничним вокзалом та центром міста, артерія району Замостя та місце розташування комунально-побутових закладів, важливих для всього міста. Тому процес оновлення проспекту Коцюбинського є одним з компонентів міського розвитку в рамках проекту «Інтегрований розвиток міст в Україні». Партнером у реалізації проекту є німецька урядова компанія «Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH».

Вчора 6 лютого виконком Вінницької міської ради надав дозвіл на розробку документації щодо реконструкції даного проспекту. Її планують робити починаючи з площі Героїв Чорнобиля. Згідно з планами на ескізах тут планують облаштувати зупинки громадського транспорту. Далі на площі Перемоги планують влаштувати кільце з круговим рухом, а також трамвайне розгалуження в бік вулиці Замостянської та Коцюбинського. Окрім цього зазнає змін і площа перед залізничним вокзалом. Вона матиме декілька зупинок під кожний з видів громадського транспорту, а також поєднати трамвайну гілку з існуючим кільцем.

Також планують повернути бульвар вздовж проспекту з зеленими насадженнями та тротуарами по центральній осі. Дорога матиме по дві полоси руху, а також проспект буде забезпечений велодоріжками.

На даний час проект не є постійним та впродовж проектування він може змінюватись та доповнюватись, а час його фінансування та втілення доки невідомо, проте після надання дозволу виготовлення документації роботи по втіленню йдуть вперед.  Тролейбусний рух вздовж проспекту планують зберегти, як і існуючу трамвайну гілку через вулицю Замостянську та Янгеля. 

В цей час після публікації проекту вінничани досить по різному відреагували на даний проект у соціальних мережах та написали багато коментарів щодо необхідних коригувань у проекті. Більшість вважає, що даний проект потрібно переглянути через велике скупчення автомобілів поблизу Центрального ринку, а звуження проспекту призведе до утворення заторів, яких там і так достатньо. Окрім цього постає велике питання серед місць для паркування автомобілів.

Власне через це, журналісти нашого видання вирішили опитати вінничан чи потрібна дана гілка від площі Перемоги до Залізничного вокзалу. Про те, що відповіли вінничани дивіться у нашому відеоопитуванні.

 

Фото автора та сайту Вінниця Інфо

Попередня публікаціяЯк та куди скаржитись на медичного працівника якщо порушили права пацієнта
Наступна публікаціяУ Вінниці в Набережному кварталі рятувальники ліквідували пожежу в кафе. Фото

4 КОМЕНТАРІ(В)

  1. Таке враження що опитування вийшло однобічне, так як опитували лише людей що їздять на громадському транспорті. Чому у процентному відношені не опитали власників авто які кожного дня стоять там у “тянучках”.
    А взагалі, що в першу чергу там – ( прилягаюча територія вокзалу, ринків) потрібно зробити так це підземні переходи і це вже кричущий факт але влада чомуць цього не помічає.

  2. Таке враження що опитування вийшло однобічне, так як опитували лише людей що їздять на громадському транспорті. Чому у процентному відношені не опитали власників авто які кожного дня стоять там у “тянучках”.
    А взагалі, що в першу чергу там – ( прилягаюча територія вокзалу, ринків) потрібно зробити так це підземні переходи і це вже кричущий факт але влада чомуць цього не помічає.

  3. Нераціонально витрачати мільйони , щоб повернути проспекту колишній вигляд.Зменшення кількості полос руху автотранспорту призведе до ще більших заторів. Розумніше на ці гроші збудуати три підземних переходи,які заберуть пішоходів з дороги.Автомобілі не будуть стояти перед світлофорами і будуть швидше долати ці 1600 метрів. Збільшиться пропускна здатність дороги,підвищиться безпека руху. Це неправильно,що нас на все місто всього 3 підземних переходи! Кількість ДТП це підтверджує. Трамвайні колії необхідно прокладати до нового мікрорайону в сторону Сабарова і нового кладовища, куди важко доїхати. А на вокзал збільшити кількість тролейбусів 5-го маршруту.

  4. Нераціонально витрачати мільйони , щоб повернути проспекту колишній вигляд.Зменшення кількості полос руху автотранспорту призведе до ще більших заторів. Розумніше на ці гроші збудуати три підземних переходи,які заберуть пішоходів з дороги.Автомобілі не будуть стояти перед світлофорами і будуть швидше долати ці 1600 метрів. Збільшиться пропускна здатність дороги,підвищиться безпека руху. Це неправильно,що нас на все місто всього 3 підземних переходи! Кількість ДТП це підтверджує. Трамвайні колії необхідно прокладати до нового мікрорайону в сторону Сабарова і нового кладовища, куди важко доїхати. А на вокзал збільшити кількість тролейбусів 5-го маршруту.

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Введіть текст коментаря!
Введіть своє ім'я